28 Απρ 2011

«Έχω κάνει πολλά λάθη»

E9B20BE417393C46EDF4F9C1B3419276

Δεν περιορίζεται από τη γνώμη των άλλων η Νατάσα Θεοδωρίδου

Η Νατάσα Θεοδωρίδου είναι μία δυναμική γυναίκα που αναγνωρίζει τα λάθη που έχει κάνει κατά καιρούς. Ο δυναμισμός και η ανεξαρτησία που την χαρακτηρίζει της έχει στερήσει την προσωπική ευτυχία;
«Μπορεί και να με έχει βοηθήσει», δήλωσε η τραγουδίστρια στο περιοδικό Εγώ και συνέχισε: «Έχω κάνει πολλά λάθη, μπορεί να κάνω άλλα τόσα. Το μέσα μου όμως είναι ωραίο, γιατί τα λάθη που κάνω τα βλέπω και τελικά θέλω να τα κάνω. Δεν με ορίζει κάποιος άλλος. Ζω όπως θέλω εγώ να ζω, δεν με περιορίζει ποτέ η γνώμη των άλλων».


http://www.newsbeast.gr/

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Περιμένω τις παρατηρήσεις και τα σχόλιά σας !

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...