22 Σεπ 2010

Βιβή Μαστραλέξη

Σ' αναζητώ στη Σαλονίκη

icemax_700x600_1571

Φέρνει περισσότερο σε μοντέλο παρά σε τραγουδίστρια, τουλάχιστον μέχρι τη στιγμή που θα σε αποκαλέσει «πουλάκι μου» και θα νιώσεις το αίμα σου να βράζει. Σε έναν κόσμο όπου όλοι μιμούνται κάποιον, η Βιβή Μαστραλέξη δεν θυμίζει καμία άλλη, ασχέτως αν η ίδια σιχαίνεται να το παίζει γκόμενα.

 

Ποια είναι η πιο μεγάλη «ζημιά» που έχει κάνει για σένα πελάτης;
Έχουν κάνει πολύ χοντρές ζημιές για χάρη μου. Tα πιο πολλά λουλούδια τα έπαιρνα εγώ, σε όποιο μαγαζί κι αν ήμουν, περισσότερα και από το πρώτο όνομα. Δεν μπορώ να σ’ το κρύψω αυτό. Κατά τα άλλα, είμαι πιο ταπεινή και από το παιδί που ανοίγει το πρόγραμμα. Θα πω καλησπέρα ακόμα και στη γυναίκα που δουλεύει στην κουζίνα.

 

icemax_700x600_1574

Γιατί, τι ανάγκη έχεις;
Γιατί γουστάρω, μωρό μου! Το αν είμαι ή δεν είμαι καλή τραγουδίστρια δεν θα το δείξω με το να το παίζω φίρμα. Εγώ βλέπω την ουσία και δεν κοιτάζω να το παίξω γκόμενα για να αρέσω στο χαρμάνη πελάτη που έχει έρθει, το γαμπρό, το λαγό.




 

icemax_700x600_1570

Τι σημαίνει «λαγός»;
Είναι αυτοί που «χώνονται», που αντί για μπουζούκια νομίζουν ότι μπαίνουν σε στριπτιζάδικο. Κατάλαβες; Ενώ εγώ, όταν βγω στην πίστα, θέλω να αρέσω και στην κυρία που συνοδεύεται από τον άντρα της. Να πει: «Τι κομψή κοπέλα αυτή!».
Φαίνεσαι δύσκολη περίπτωση. Πώς μπορεί να σε πλησιάσει ο άλλος; 
Πρέπει να είναι μαγκάκι. Nα κάτσει και να σκεφτεί τον τρόπο για να με φτιάξει. Θέλω να πειστώ ότι με θέλει. Άμα θέλεις να πηδήξεις, ξέρεις πόσες τραγουδίστριες υπάρχουν; Πήγαινε κάπου αλλού. Αν θες, σου κάνω κι εγώ τη γνωριμία.
Πώς ακριβώς μπορεί να σε πείσει ότι σε θέλει;
Με την επιμονή του. Aς υποθέσουμε ότι με γουστάρεις… Έρχεσαι, λοιπόν, στο μαγαζί και κάνεις μια κατάσταση. Εγώ δεν θα σου δείξω κάτι. Εσύ όχι μόνο πρέπει να συνεχίσεις να κάνεις πράγματα αλλά πρέπει και να προσέξεις να μην αλλάξεις την τακτική σου και πας να μου το παίξεις αλλιώς, γιατί τότε το έχασες το παιχνίδι.
Ποια ήταν η τελευταία φορά που έφαγες χυλόπιτα από άντρα;
Τι να φάω, είπες; Δεν υπάρχουν αυτά. Γιατί εγώ δεν ψάχνω, εμένα με ψάχνουν.
Τι επαγγέλματα έχει τύχει να κάνουν οι άνθρωποι με τους οποίους έχεις υπάρξει μαζί;
Έχει τύχει να συζήσω με τραγουδιστή για δυόμισι χρόνια. Οι υπόλοιποι ήταν επιχειρηματίες και ένας ποδοσφαιριστής. Τι να κάνουμε, ρε παιδί μου, με τι να τα φτιάξουμε; Με τραπεζικό;
Γιατί όχι;
Δεν σε πλησιάζουν, μωρό μου. Επειδή δεν ψάχνομαι κι εγώ να βρω γαμπρό, έρχεται και γίνεται κάπως έτσι η κατάσταση. Εμένα πρέπει να έρθεις μπροστά μου για να σε δω.
Τι θέση έπαιζε ο ποδοσφαιριστής;
Ρε Πάνο, με τη Mαστραλέξη μιλάς. Μόνο με αρχηγούς ήταν η Μαστραλέξη. Μπορούμε τώρα να πούμε κάτι για το τραγούδι;
Όχι. Με ποιον από αυτούς έκανες σεξ στο καμαρίνι;
Με κανέναν, εγώ θέλω πολυτέλεια. Θέλω άλλα πράγματα.
Ποιο είναι το πιο κινηματογραφικό μέρος όπου έχεις κάνει σεξ;
Σε κάτι απίστευτες σουίτες κατά τη διάρκεια των ταξιδιών που έχω κάνει. Από Ελλάδα, στην Ελούντα της Κρήτης και, από εξωτερικό, στις Μαλδίβες.
Ποιο είναι το σεξουαλικά πιο ακραίο πράγμα που έχεις ακούσει να συμβαίνει;
Κοίτα, εγώ δεν θα έκανα ποτέ ούτε τα πιο απλά που κάνουν και θεωρούν φυσιολογικά.
icemax_700x600_1573

Θέλεις να με πείσεις τώρα ότι είσαι ξενέρωτη στο σεξ;
Είμαι πολύ ξενέρωτη, ειλικρινά. Φαντάσου ότι, όταν είμαστε σε παρέα και λένε περί σεξ, γελάνε μαζί μου. Ξέρουν πόσο εξωφρενικά μου φαίνονται τα πράγματα. Μου λένε: «Βιβή, είσαι αλλού. Δεν ζεις εσύ εδώ».
Δεν μπορώ να το πιστέψω αυτό! Ποιο θεωρείς το μεγαλύτερό σου σεξουαλικό ατού;
Ότι μπορώ να συνδυάσω την τρυφερότητα και το πάθος με την απίστευτη ηδονή. Εγώ δεν θα κάνω κόλπα, δεν θα κάνω «γούστα», αλλά το «γούστο» εσύ θα το βγάλεις μαζί μου με το που θα με κοιτάξεις. Εγώ δεν είμαι η τρελιάρα η γκόμενα, καμία σχέση!
Πώς τα κατάφερες να φτάσεις ως εδώ χωρίς να χρειαστεί να κάνεις εκπτώσεις ηθικής και αισθητικής;
Αν είσαι καλός στη δουλειά σου, σοβαρός άνθρωπος και αξιοπρεπής, μπορείς να αποφύγεις τα πάντα. Όταν λέω «αξιοπρεπής», δεν εννοώ του στιλ «εγώ δεν κάνω εκείνο, εγώ δεν κάνω αυτό». Κατάλαβες; Εγώ απλώς δεν το παίζω, κι όταν χρειαστεί, είμαι και μεγάλο αλάνι.
ΟΛΑ ΟΣΑ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΛΟΓΟΣ ΝΑ ΞΕΡΕΤΕ ΓΙΑ ΤΗ ΒΙΒΗ

- Είναι βέρα Θεσσαλονικιά και ο πατέρας της διατηρεί μάντρα οικοδομικών υλικών στη Χαλκιδική.
- Πριν από επτά χρόνια ξεκίνησε να τραγουδάει, έχοντας προλάβει να πάρει πτυχίο από σχολή διακόσμησης.  
- Την ίδια περίοδο έβαλε και σιλικόνη στο στήθος: «Ήμουν στα καμαρίνια και μου λέγανε όλες οι υπόλοιπες τραγουδίστριες ότι με αυτό θα ολοκληρωθώ ως εικόνα. Είχαν κάνει ήδη τόσες πολλές φίλες μου, που ψήθηκα κι εγώ».
- Δεκαεπτά χρονών έκανε την πρώτη της ολοκληρωμένη σχέση. Από τότε το μεγαλύτερο διάστημα που έχει μείνει μόνη είναι ενάμισης μήνας, δηλαδή τώρα που κατέβηκε για τα καλά στην Αθήνα (εμφανίζεται στις Mousses).
- H μεγαλύτερη διαφορά ηλικίας σε σχέση της ήταν «τώρα τελευταία, με κάποιον είκοσι πέντε χρόνια μεγαλύτερο. Ο άνθρωπος ήταν απίστευτο μυαλό και υπήρχε καλή χημεία».
- Το πρώτο της CD κυκλοφορεί ήδη από τη Virus Music.
- Δεν έχει κόλλημα με τα σέξι εσώρουχα («Δεν είμαι πολύ τρελιάρα στα εσώρουχα, μου αρέσουν περισσότερο τα παιδικά και τα μακό»), αλλά με τα ρούχα, τα καλλυντικά και το αυτοκίνητό της, ένα BMW X5.

Από τον      Πάνο Κοκκίνη
Φωτογραφίες    Γιώργος Καλφαμανώλης

ΜΑΧΙΜ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Περιμένω τις παρατηρήσεις και τα σχόλιά σας !

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...