19 Μαρ 2011

Απεργία πείνας τώρα και οι μαθητές

5AE51199E8711F3F5F72CFB25FB9E792

Ζητούν να μη σταματήσει η λειτουργία του σχολείου τους

Στην εσχάτη των λύσεων, προκειμένου να διασφαλίσουν τη συνέχιση της λειτουργίας του σχολείου τους, που ζητούν να εξαιρεθεί από τις συνενώσεις, αποφάσισαν να προχωρήσουν αρκετοί μαθητές του λυκείου Τσαριτσάνης Λάρισας, οι οποίοι κατέβηκαν από σήμερα σε απεργία πείνας.
Σύμφωνα με σχετικό ψήφισμα που εξέδωσαν και μέχρι να ικανοποιηθεί το αίτημα τους, που είναι η ανάκληση της απόφασης για κατάργηση του λυκείου Τσαριτσάνης -το μοναδικό λύκειο στο νομό Λάρισας που καταργείται- θα επιμείνουν σε άρνηση τροφής, από «αγνή αγάπη» για το σχολείο τους, όπως αναφέρουν χαρακτηριστικά.
Το λύκειο στεγάζεται στην ιστορική «Οικονόμειο Σχολή», που είναι ένα από τα πρώτα σχολεία στη Θεσσαλία. Λειτουργεί από το 1670 και σε αυτήν δίδαξαν μεγάλες μορφές του Ελληνισμού, όπως ο Ευγένιος Βούλγαρης, ο Κωνσταντίνος Κούμας, ο Κων. Οικονόμος εξ Οικονόμων και άλλοι.
Οι μαθητές έχουν στήσει αντίσκηνο στο προαύλιο του λυκείου, όπου και δηλώνουν ότι θα παραμείνουν μέχρι να ικανοποιηθεί το αίτημα.

http://www.newsbeast.gr/

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Περιμένω τις παρατηρήσεις και τα σχόλιά σας !

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...