Λίγες μέρες μετά την ανακοίνωση του χωρισμού της, η Ελεονώρα Μελέτη δηλώνει πως θα ήθελε να την επισκεφθεί σύντομα ο φτερωτός θεός. «θα ήθελα πάρα πολύ να μου τύχει, αλλά δεν είναι κάτι το οποίο επιδιώκω ή θα επιδιώξω. Δεν το κυνηγάς αυτό το πράγμα. Συμβαίνει. Όταν έχεις ερωτευτεί δυνατά, σου φαίνεται δύσκολο να ερωτευτείς με τον ίδιο τρόπο, αλλά δεν είναι αδύνατο. Σαφώς και θα ήθελα να ερωτευτώ» δηλώνει η παρουσιάστρια της «Πρωινής Μελέτης» στο περιοδικό DownTown .
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Περιμένω τις παρατηρήσεις και τα σχόλιά σας !