Θα θυμάστε την Σερντάπ Ερενέρ ως νικήτρια του διαγωνισμού της Eurovision το 2003. Εν έτει 2011 η διάσημη Τουρκάλα τραγουδίστρια ερμηνεύει τραγούδι του Μιχάλη Χατζηγιάννη στα τούρκικα. Ο λόγος για το "Δεν είμαι εδώ για κανέναν" που αγαπήσαμε εδώ από τον Έλληνα τραγουδοποιό, τώρα ήρθε η στιγμή να το αγαπήσουν και οι γείτονες Τούρκοι με τίτλο "Bir Damla Gözlerimde" που περιλαμβάνεται στο νέο cd single της τραγουδίστριας.
Δείτε το βίντεο για να το ακούσετε...

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Περιμένω τις παρατηρήσεις και τα σχόλιά σας !