26 Απρ 2011

Ο «χαζομπαμπάς» Γιώργος Λιάγκας

liagas_star

Δεν χορταίνει να μιλά για το μωρό του ο Γιώργος Λιάγκας. Ο παρουσιαστής, μιλά για τον Λιάγκα junior και χαμογελάνε μέχρι και τα… μουστάκια του! Με αφορμή τον Μάνο Παπαγιάννη που ήταν σήμερα καλεσμένος στο «Πρωινό mou» -και έχει γίνει κι εκείνος πατέρας σχετικά πρόσφατα-, άρχισαν να μιλάνε για τα μωρά τους. «Και το δικό μου με πολλά μαλλιά βγήκε» άρχισε να λέει ο Γιώργος Λιάγκας, περιγράφοντας τις συγκινητικές στιγμές που έζησε την ώρα του τοκετού.
«Εγώ έκλαιγα, δεν μίλαγα. Έκλαψα γιατί είδα τη Φαίη να κλαίει. Όταν το βγάλανε από μέσα έκοψα εγώ τον ομφάλιο λώρο και μετά της το πήρανε με τα αίματα και της το δώσανε αγκαλιά. Και εκεί η Φαίη ξέσπασε σε λυγμούς. Οπότε εγώ βλέποντας τη Φαίη να κλαίει έκλαιγα και εγώ. Αλλά επειδή ο Θάνος ο Παράσχος ο μαιευτήρας είναι οικογενειακός μας φιλος, συγκινήθηκε κι αυτός και κλαίγαμε όλοι μαζί». Aποκάλυψε μάλιστα ότι η χαρά του είναι μεγάλη και ότι είναι πολύ ενθουσιασμένος! Όσο για το ποιος ξενυχτά τα βράδια στο προσκεφάλι του μωρού; Το αποκάλυψε κι αυτό: «Όλοι οι άντρες το ίδιο κάνουμε. Την ημέρα συμπαραστεκόμαστε, αλλά το βράδυ λέμε “τώρα αγάπη μου εγώ θα πάω στη δουλειά αύριο” και όλο το ζόρι το τραβάει η μάνα».

http://www.gossip-tv.gr/

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Περιμένω τις παρατηρήσεις και τα σχόλιά σας !

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...